Les relacions doctorands/es-directors/es

La relació que s’estableix entre doctorands/es i directors/es és una peça essencial en el progrés i l’èxit del doctorat. Una relació basada en la comunicació oberta, el respecte mutu i l' equitat és fonamental per promoure un entorn inclusiu. Des de l’Escola de Doctorat de la UdL, s’han elaborat uns materials de suport que proporcionen recomanacions pràctiques per facilitar l’èxit en aquesta relació. Aquestes recomanacions ha estat elaborades per un grup de Treball adhoc de doctorands/es i directors/es de diferents Programes de Doctorat, equip directiu i equip tècnic de l’Escola de Doctorat.  La finalitat d’aquest grup de treball ha estat aprofundir en l’estudi d’aquesta relació i fer propostes per a la millora en la qualitat de la supervisió del Doctorands de la Escola de Doctorat de la UdL  .

Membres del Grup de Treball Adhoc: Aina Franch Agulló, Àlex Escolà Agustí, Fran Valenzuela Pascual, Gemma Bellí Martinez, Giada Centenaro, Laura Salamero Teixidó, Lluis Coll Mir, Loise Blanc, M. Àngels Balsells Bailón, M. José Barta Torres, Marc Medrano Martorell, Núria Casado Gual, Silvia Gras Artells, Tatiana Hidalgo Castañeda i Victoria Marin Juarros.

INFOGRAFIA Les relacions doctorands/es-directors/es