Convocatòries per a tesis defensades

L'Escola de Doctorat de la UdL us ofereix informació sobre convocatòries de premis per a tesis defensades, tant del sector públic com privat, d'administracions, empreses i organismes de qualsevol àmbit.

VIII Premio Cátedra AgroBank a la mejor Tesis Doctoral

Tesis defensades entre l'1 de novembre de 2022 i el 31 de desembre de 2023 en alguna temàtica relacionada amb la Qualitat i Innovació en el sector agrari o alimentari.

Premi: 5.000€ i un accèssit de 1.000€

Termini per presentar les sol·licituds fins el 30 d'abril de 2024 a les 14h

Tota la informació aquí

Convocatòries de l'Institut de Llengües de la UdL 2024

Convocatòries d'ajuts per a la correcció de tesis doctorals en català i en anglès (2024)

Obertes fins el 15 de novembre de 2024

Convocatòria del Premi a la Qualitat Lingüística de les Tesis Escrites en Català (cursos 2022-2023 i 2023-2024)

Hi poden optar totes les tesis escrites en català dels cursos en qüestió, excepte les que tenen com a objecte d'estudi llengua i/o literatura catalana i les que han rebut un ajut de l'Institut de Llengües per a la correcció de la tesi.

Termini per presentar les sol·licituds fins el 15 d'octubre de 2024

Convocatòria del Premi a la Qualitat Lingüística de les Tesis Escrites en Anglès (cursos 2022-2023 i 2023-2024)

Hi poden optar totes les tesis escrites en anglès dels cursos en qüestió, dels àmbits de Dret, Economia i Educació, excepte les que tenen com a objecte d'estudi llengua i/o literatura anglesa i les que han rebut un ajut de l'Institut de Llengües per a la correcció de la tesi.

Termini per presentar les sol·licituds fins el 15 d'octubre de 2024

Trobareu tota la informació de les diferents convocatòries i premis en aquesta pàgina web de l'Institut de Llengües.