ESDEVENIMENTS

Concurs #HiloTesis 2021

Anima't a participar al concurs #HiloTesis de la Universitat de Lleida!

La iniciativa de divulgació científica anomenada "Concurs #HiloTesis", de la Xarxa Divulga d'Crue-R+D+I, té com a objectiu promoure el desenvolupament d'habilitats de comunicació i divulgació científica de futurs o recents doctors. Mitjançant aquest concurs, l'alumnat de Doctorat podran explicar el que fan, com ho fan i per què ho fan a la societat creant un fil a Twitter adaptant el contingut de la tesi a un llenguatge senzill, accessible i atractiu.

Podrà participar tot l'alumnat de doctorat, de les Universitats Espanyoles associades a Crue que convoquin el present concurs i que hagin superat satisfactòriament a l'almenys una avaluació de el Document d'Activitats i Pla de Recerca (RAPI) o que hagin defensat la seva tesi doctoral en un termini màxim de 6 mesos anterior a la data d'inici del concurs.

El concurs comptarà amb 3 premiats que seran de 3 universitats diferents, el premi consistirà en una tablet per a cada un.

Els estudiants hauran,  un cop publicat el fil, inscriure’s i facilitar l’enllaç al seu fil a través del formulari que podreu trobar a les BASES del concurs, del dia 1 al 23 d'abril.

MÉS INFORMACIÓ

“Tesis en 3 Minutos”

El passat dijous 26 de novembre va tenir lloc la final del concurs "Tesis en 3 Minutos", retransmesa en directe a través del canal YouTube de Campus Iberus, resultant guanyadores les següents participants:

Primer Premi: Ana Pilar Tobajas de la Fuente, de la Universidad de Zaragoza

1r Accèssit: Andrea Ariño Bizarro, de la Universidad de Zaragoza

2n Accèssit: Begoña Haro Escribano, de la Universidad Pública de Navarra

La final de l'edició 2020 va comptar amb el següent jurat:

Presidí el Mgfc. Sr. Jaume Puy Llorens, rector de la Universitat de Lleida i president del Consorci Campus Iberus

Sra. María Gómez Patiño, coordinadora del Grau en Periodisme de la Universidad de Zaragoza

Sra. Carmina Puyod Alegre, responsable de la Unidad de Cultura Científica de la Universidad de Zaragoza

Sr. Eduardo Sáenz de Cabezón, matemàtic, professor de la Universidad de la Rioja i expert divulgador científic

Sr. Joaquín Sevilla, director de la Cátedra de Cultura Científica de la Universidad Pública de Navarra

En representació de la Universitat de Lleida van participar:

Sra. Ana Blasco Belled, del Programa de Doctorat en Educació, Societat i Qualitat de Vida

Sra. Judith Borrás Andrés, del Programa de Doctorat en Territori, Patrimoni i Cultura

Tot el personal d'aquesta Escola de Doctorat, i molt especialment el seu equip directiu, vol manifestar el més sincer agraïment a tots i totes les concursants que han participat a aquest concurs i la més sincera enhorabona a les guanyadores del concurs i a les dues finalistes de la UdL, que van fer un molt bon paper a l'acte de la final.

Us recordem que podeu veure les fotos de l'acte de la semifinal a aquest enllaç i el vídeo a aquest.

MÉS INFORMACIÓ

Darrera modificació: