CALENDARI I INSTRUCCIONS
Primera convocatòria d’avaluació anual - curs 2020/21
RESPONSABLES |
TERMINIS D’ACCÉS AL RAPI |
DOCTORANDS/ES, DIRECTORS/ES DE TESI i TUTORS |
INICI: 18/01/2021 FI: 08/02/2021 |
Cada comissió acadèmica pot fer la seva convocatòria per mitjà del campus virtual, amb instruccions específiques.
Qui s’ha d’avaluar durant aquesta convocatòria?
- Els/les doctorands/es de primer any que estiguin matriculats fins al 31/12/2020.
- Els/les doctorands/es matriculats de segon i següents anys.
En què consisteix l’avaluació?
- Els/les doctorands/es de 1r curs s’han d’avaluar del pla de recerca, que han de presentar seguint aquestes indicacions.
- Els/les doctorands/es de 2n curs i següents han de presentar l’autoinforme anual i introduir les activitats formatives realitzades, d'acord amb aquestes indicacions.
Quan es resol?
Fins el 8 de març de 2021.
Quines són les qualificacions de l'avaluació?
En aquest enllaç podeu consultar cada qualificació i la seva descripció
Indicacions per a l'avaluació de doctorands/es de 2on curs i següents
Pla de Recerca
Han de presentar l'Auto-informe sobre l'acompliment del Pla de recerca i les activitats fetes. S'han de seguir els següents passos:
- Pestanya "Pla d'Investigació" cal marcar l'opció de "Generar pla"; "Mostrar detalle"; "Editar"
- S'ha generat el "Pla d'Investigació" del curs 2019/20, en el qual hi apareixen "bolcades" les dades del pla d'investigació de l'any inmediat anterior. Si es vol, opcionalment es pot actualitzar d'acord amb l'evolució de la investigació.
- En el camp "Auto-informe anual” heu d'eliminar el fitxer de l'anterior curs amb la icona de la paperera. Heu de pujar el fitxer que conté l'auto-informe que heu fet del curs 2019/20.
- NOMÉS QUAN ESTIGUEU CONFORMES: S’ha de modificar l’estat del registre i posar-lo en estat "En revisión", i guardar els canvis per tal que puguin visualitzar el seu contingut el/la director/a i el/la tutor/a. Ara quedat tancat pel doctorand i només ho pot consultar.
Document d'activitats del doctorand (DAD)
- És imprescindible que el/la doctorand/a hagi introduït al RAPI les activitats que ha dut a terme fins a la data, per tal que consti al Document d’activitats del doctorand. Poden ser activitats del curs present, o d'altres que hagi realitzat durant el doctorat i no les hagi informat mai.
- Podeu extreure el DAD en format pdf, per obtenir la versió impresa.
- NOMÉS QUAN ESTIGUEU CONFORMES AMB CADA ACTIVITAT: S’ha de modificar l’estat del registre i posar-lo en estat "En revisión", i guardar els canvis per tal que puguin visualitzar el seu contingut el/la director/a i el/la tutor/a.
Han de conèixer el contingut del Pla de recerca, Auto-informe i activitats formatives, informats pel doctorand/a i emetre cadascun l’Informe per al seguiment anual del pla de recerca i de les activitats formatives. En cas d’haver co-direcció, tots els co-directors han d’emetre el seu informe.
- En accedir al RAPI, veurà tots els doctorands que té assignats com a tutor o director. Ha de clicar damunt del nom del doctorand per accedir al seu expedient.
- Accedir al menú del doctorand "Document d'activitats" i revisar les activitats formatives. Es pot extreure el DAD en format pdf, per si és d'utilitat la versió impresa.
Si esteu conformes amb l'activitat, posarà el registre en estat "ACEPTADO". En cas que el doctorand hagi de fer esmenes, posarà l'activitat en estat "PENDIENTE DE CORRECCION" amb indicació del motiu a observacions; si es vol refusar l'activitat, triarà l'estat "RECHAZADO", amb indicació dels motius a observacions.
- Accedir al menú del doctorand "Plan de investigación" i revisar l'auto-informe, així com els diferents apartats que s'hagin modificat (estarà indicat "MODIFICADO" en color taronja.
Si esteu conforme amb el contingut de l'Auto-informe així com del Pla de recerca en general, posarà el registre en estat "ACEPTADO". En cas que el doctorand hagi de fer esmenes, posarà l'activitat en estat "PENDIENTE DE CORRECCION" amb indicació del motiu a observacions; si voleu refusar-ho, triareu l'estat "RECHAZADO", amb indicació dels motius a observacions.
- Per pujar l’Informe per al seguiment anual del pla de recerca i de les activitats formatives necessari per l'AVALUACIÓ, s'ha de fer els passos següents:
- Accediu a la pestanya "Evaluación" i marqueu l'opció "Valorar"
- Seleccionar: "Evaluación conjunta" ja que es valora el pla de recerca i el document d'activitats.
- Pujar l'informe i "GUARDAR"
- Aquest informe es considera signat amb l’usuari i la clau concertats pel PDI i la Universitat de Lleida, els qual donen accés al RAPI.
DIRECTORS DE TESI EXTERNS A LA UDL: Poden sol.licitar l'accés al RAPI per mitjà d'un missatge a l'adreça de correu electrònic escoladoctorat@udl.cat
En cas de voler aportar al RAPI un únic informe conjunt entre director/s de tesi i tutor, caldrà complir les següents instruccions :
- Emplenar el Model d’Informe conjunt per al seguiment anual del pla de recerca i de les activitats formatives
- Aquest informe és necessari que estigui signat electrònicament per tots els autors del mateix