Tesi : "Nuevas perspectivas en la diabetes mellitus tipo 2: buscando marcadores de lesión pulmonar, hipoxia nocturna, hiperactivación simpática durante el sueño y cronodisrupción"

Descarregar Pdf

Autor/a: López Cano Carolina

Tesi : Nuevas perspectivas en la diabetes mellitus tipo 2: buscando marcadores de lesión pulmonar, hipoxia nocturna, hiperactivación simpática durante el sueño y cronodisrupción.

Direcció: Dr. Albert Lecube Torello - Dr. Ferran Barbe Illa

Tutoria: Dr. Reinald Pamplona Gras

Dept./Centre: Medicina Experimental

Àmbit de titulació (en cas d’optar al premi extraordinari): 02 Medicina i Cirurgia

La tesi podrà ser consultada per qualsevol doctora o doctora a la Secretaria General de la Universitat de Lleida des del 12/02/2020 al 21/02/2020, per tal de fer les consideracions oportunes i que s’hauran de comunicar posteriorment a la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Salut, segons s’ha acordat a la reunió de 11/02/2020.

Entre el primer dia de dipòsit i el primer dia possible per a la lectura ha de transcórrer un termini de trenta dies naturals. Aquesta tesi no pot ser llegida abans 13/03/2020.