Tesi : "Habitat management in Mediterranean fruit orchards to foster pollinator and natural enemy communities"

Descarregar Pdf

Autor/a: Neus Rodríguez Gasol

Tesi : Habitat management in Mediterranean fruit orchards to foster pollinator and natural enemy communities

Direcció: Dra. Georgina Alins Valls- Dr. Jesús Avilla Herández

Tutoria: Dr. Jesús Avilla Herández

Dept./Centre: PRODUCCIÓ VEGETAL I CIÈNCIA FORESTAL

Àmbit de titulació (en cas d’optar al premi extraordinari): 03 Enginyeria agronòmica

La tesi podrà ser consultada per qualsevol doctora o doctora a la Secretaria General de la Universitat de Lleida des del 04/11/2019 al 13/11/2019, per tal de fer les consideracions oportunes i que s’hauran de comunicar posteriorment a la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Ciència i Tecnologia Agrària i Alimentària, segons s’ha acordat a la reunió de 24/10/2019.

Entre el primer dia de dipòsit i el primer dia possible per a la lectura ha de transcórrer un termini de trenta dies naturals. Aquesta tesi no pot ser llegida abans 5/12/2019.