Tesi : "Fate of Fusarium mycotoxins during food production. Cases of beer and cereal–based infant food"

Autor/a: Xenia Pascari

Tesi : Fate of Fusarium mycotoxins during food production. Cases of beer and cereal–based

infant food

Direcció: Dr. Vicente Sanchis Almenar - Dra. Sonia Marin Sillue

Tutoria: Dr. Vicente Sanchis Almenar

Dept./Centre: Tecnologia d'Aliments

Menció: Internacional

Àmbit de titulació (en cas d’optar al premi extraordinari): 10 Ciència i Tecnologia dels Aliments

La tesi podrà ser consultada per qualsevol doctora o doctora a la Secretaria General de la Universitat de Lleida des del 05/02/2020 fins al 14/02/2020, per tal de fer les consideracions oportunes i que s’hauran de comunicar posteriorment a la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Ciència i Tecnologia Agrària i Alimentària, segons s’ha acordat a la reunió de 5/2/2020.

Entre el primer dia de dipòsit i el primer dia possible per a la lectura ha de transcórrer un termini de trenta dies naturals. Aquesta tesi no pot ser llegida abans 7/3/2020.