Tesi: "Estudio de las bases fisiológicas, bioquímicas y moleculares de la maduración en peras y su relación con la aparición del escaldado superficial"

Autor/a: Violeta Lindo García

Programa de Doctorat en Ciència i Tecnologia Agrària i Alimentària

Direcció: Dr. Christian Larrigaudiere - Dr. Jordi Gine Bordonaba

Tutoria: Dra. María Luisa López Fructuoso

Dept./Centre: Tecnologia d'Aliments

Àmbit de titulació (en cas d’optar al premi extraordinari): 10 Ciència i Tecnologia dels Aliments

La tesi podrà ser consultada per qualsevol doctora o doctora a la Secretaria General de la Universitat de Lleida des del 28/07/20 al 02/08/20; 25/08/20 al 28/08/20, per tal de fer les consideracions oportunes i que s’hauran de comunicar posteriorment a la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Ciència i Tecnologia Agrària i Alimentària, segons s’ha acordat a la reunió de 24/7/2020.

Entre el primer dia de dipòsit i el primer dia possible per a la lectura ha de transcórrer un termini de trenta dies naturals. Aquesta tesi no pot ser llegida abans 19/9/2020.