Tesi : "Estado redox periférico y biomarcadores pronóstico en la esclerosis múltiple"

Autor/a: Lara Nogueras Penabad

Tesi : Estado redox periférico y biomarcadores pronóstico en la esclerosis múltiple

Direcció: Dr. Reinald Pamplona Gras - Dr. Hugo Gonzalo Benito - Dr. Lluis Brieva Ruiz

Tutoria: Dr. Manuel Portero Otin

Dept./Centre: Medicina Experimental

Àmbit de titulació (en cas d’optar al premi extraordinari): 02 Medicina i Cirurgia

La tesi podrà ser consultada per qualsevol doctora o doctora a la Secretaria General de la Universitat de Lleida des del 12/02/2020 al 21/02/2020, per tal de fer les consideracions oportunes i que s’hauran de comunicar posteriorment a la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Salut, segons s’ha acordat a la reunió de 11/02/2020.

Entre el primer dia de dipòsit i el primer dia possible per a la lectura ha de transcórrer un termini de trenta dies naturals. Aquesta tesi no pot ser llegida abans 13/03/2020.