Tesi: "Ensayo piloto de trasplante pulmonar porcino para el análisis de la lesión de isquemia-reperfusión tras isquemia fría prolongada"

Autor/a: Maite Santamaría Gómez

Programa de Doctorat en Salut

Direcció: Dra. Amaia Ojanguren Arranz i Dra. Sònia Gatius Calderó

Tutoria: Dr. Joan Verdaguer Autonell

Dept./Centre: Departament de Cirurgia

Àmbit de titulació (en cas d’optar al premi extraordinari): 02 Medicina i Cirurgia

La tesi podrà ser consultada per qualsevol doctora o doctora a la Secretaria General de la Universitat de Lleida des del 29/7/21 a l'1/8/21 i del 23 al 28/8/21, per tal de fer les consideracions oportunes i que s’hauran de comunicar posteriorment a la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Salut, segons s’ha acordat a la reunió de 28/7/2021.

Entre el primer dia de dipòsit i el primer dia possible per a la lectura ha de transcórrer un termini de trenta dies naturals. Aquesta tesi no pot ser llegida abans 19/9/2021.