Tesi : "Efectivitat de tres intervencions de promoció de l’estil de vida saludable a l’atenció primària, en adults sedentaris amb factors de risc metabòlic; assaig clínic aleatori controlat. (Belluga’t de CAP a peus)"

Autor/a: Gemma Espigares Tribó

Programa de Doctorat en  Activitat Física i Esport

Direcció: Dra. Assumpta Ensenyat Solé

Tutoria: Dra. Assumpta Ensenyat Solé

Dept./Centre: INEFC Lleida

Àmbit de titulació (en cas d’optar al premi extraordinari): 12 Educació Física

La tesi podrà ser consultada per qualsevol doctora o doctora a la Secretaria General de la Universitat de Lleida des del 12/06/2020 al 21/06/2020, per tal de fer les consideracions oportunes i que s’hauran de comunicar posteriorment a la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Activitat Física i Esport, segons s’ha acordat a la reunió de 14/5/2020.

Entre el primer dia de dipòsit i el primer dia possible per a la lectura ha de transcórrer un termini de trenta dies naturals. Aquesta tesi no pot ser llegida abans 13/7/2020.