Autor/a: Katherine Flórez Pinilla

Tesi : "Factores determinantes del desistimiento de carreras delictivas en mujeres guerrilleras en prisiones colombianas"

Direcció: Dra. Carolina Villacampa Estiarte

Tutoria: Dra. Carolina Villacampa Estiarte

Dept./Centre: Dret Públic

Àmbit de titulació (en cas d’optar al premi extraordinari):  4 Dret

La tesi podrà ser consultada per qualsevol doctora o doctora a la Secretaria General de la Universitat de Lleida des del 30/05/2019 fins al 08/06/2019, per tal de fer les consideracions oportunes i que s’hauran de comunicar posteriorment a la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Dret i Administració d'Empreses, segons s’ha acordat a la reunió de 29/05/2019.

Entre el primer dia de dipòsit i el primer dia possible per a la lectura ha de transcórrer un termini de trenta dies naturals. Aquesta tesi no pot ser llegida abans del 30/06/2019.