TIEMPO COMPLETO / TIEMPO PARCIAL

 Descargar pdf

(Acord del 5 de desembre de 2018, del Comitè de direcció de l’Escola de Doctorat respecte de la dedicació a temps complet o a temps parcial de l’investigador o investigadora en formació)

  1. Per defecte, tots/es els doctorands/es de nou accés es matricularan a temps complet. Aquells/es que vulguin matricular-se a temps parcial ho hauran d'indicar al document de sol·licitud d'admissió. Els doctorands/es de la resta de cursos podran sol·licitar el canvi de dedicació a la comissió acadèmica,  en els terminis establerts per a cada curs acadèmic. La comissió haurà de resoldre d’acord amb les competències que li atorga l’article 17.8. del Reglament de Règim Intern de l’Escola de Doctorat de la UdL (Acord núm. 104/2012 del Consell de Govern de 30 de maig de 2012) i en funció del que estableix l’Article 13 de la Normativa de doctorat, sobre la durada dels estudis de doctorat. Els/les doctorands/es estan sotmesos a la normativa de permanència establerta a l’Article 13 de la Normativa de doctorat. 
  1. Es matricularà d’ofici a temps complet a tots aquells investigadors/es en formació que disposin d’un contracte predoctoral. En cap cas, però, es vincularà el contracte que pugui tenir el doctorand/a a la duració dels seus estudis de doctorat. Un cop superat els tres anys de tesi, tot i que el seu contracte encara no hagi finalitzat, hauran de sol·licitar la pròrroga ordinària per a la finalització del doctorat.

SOLICITUD DE CAMBIO DE DEDICACIÓN A TIEMPO PARCIAL O TIEMPO COMPLETO (Plazo para presentar la solicitud: desde el 2 de mayo hasta el 15 de julio. Si la resolución es favorable los efectos són del curso seguiente).  

Instrucciones per a la presentación de les solicitudes:

Una vez cumplimentadas, las solicitudes se deben presentar a través de la sede electrónica: "instancia genérica". Os debeis identificar con el certificado digital de la UdL, o con el usuario y contraseña con la que accedís al campus virtual. Deberéis adjuntar directamente la sollicitud cumplimentada, a la cual también podeis adjuntar otros documentos pdf, si es necesario. Dicha solicitud deberá estar firmada digitalmente por vuestro director/a de tesi, autorizando la petición.

Debeis dirigir la solicitud a la Escuela de Doctorado i cumplimentar todos los campos del formulario de registro de la sede electrónica. Finalmente, debeis clicar el botón "Registre y firma" (el documento quedará firmado de forma automàtica por el/la  doctorand@.