Tesi4M2021_BannerWeb

El concurs “Presenta la teva Tesi en 4 minuts”, organitzat per les universitats catalanes i la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació (FCRI), formula als investigadors en formació el repte d’explicar el desenvolupament de la seva tesi doctoral en una intervenció limitada de temps, utilitzant un llenguatge senzill i accessible a un públic no especialitzat; a fi d'acostar la recerca dels joves científics a la societat, així com potenciar  el seu interès en la divulgació i difusió de la ciència.

La participació al concurs equival a 5 hores de formació transversal.

Finalitzat el termini per a la inscripció a la tercera edició del concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts”, organitzat per les universitats catalanes i la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació (FCRI), la participació ha estat tot un èxit, amb 8 persones inscrites!

La semifinal tindrà lloc el proper dia 18 de maig, a les 10 del matí, al Saló Víctor Siurana, i el guanyador passarà a la final del concurs, que es celebrarà a Barcelona el dia, hora i al lloc pendent de determinar.

Donades les circumstàncies, l'acte de la semifinal es durà a terme a porta tancada, però podreu seguir-lo en streaming.

El dia de la semifinal a la UdL, demanem als participants que sigueu al Saló Víctor Siurana mitja hora abans de començar l'acte, a les 9.30h.

La doctoranda Iolanda Nicolau Lapeña, del Programa de Doctorat en Ciència i Tecnologia Agrària i Alimentària, va guanyar la semifinal del concurs "Presenta la teva tesi en 4 minuts", celebrat a la UdL el divendres 12 de juny; representant la Universitat de Lleida a la final que va tenir lloc a Barcelona el dia 25 del mateix mes, realitzant una excel·lent presentació.

Des de l'Escola de Doctorat agraïm la participació a  tots els concursants i als membres del jurat que van fer possible l'acte de la semifinal i la participació de la UdL a la final.

Enllaç a les fotos de la semifinal 2020

Enllaç al vídeo de la semifinal 2020

Enllaç al vídeo de la final 2020

La doctoranda Judith Borràs Andrés, del Programa de Doctorat en Territori, Patrimoni i Cultura, va guanyar la semifinal del concurs "Presenta la teva tesi en 4 minuts", celebrat a la UdL el divendres 10 de maig; representant la Universitat de Lleida a la final que va tenir lloc a Barcelona el dia 4 de juny, realitzant una excel·lent presentació.

Enllaç a les fotos de la semifinal 2019

Enllaç al vídeo de la semifinal 2019

Enllaç al vídeo de la final 2019

El doctorand Fernando Santamaría Martos, del Programa de Doctorat en Salut, va guanyar la semifinal del concurs "Presenta la teva tesi en 4 minuts", celebrat a la UdL el dimecres 9 de maig; representant la Universitat de Lleida a la final que va tenir lloc a Barcelona el dia 6 de juny, realitzant una excel·lent presentació.

Darrera modificació: