BannerJornadaDoctoratPagJornadacCAT

Els estudis de Doctorat són un pilar fonamental en una societat basada en el coneixement, i els investigadors en formació són actors fonamentals en el progrés del coneixement científic. L’Escola de Doctorat de la Universitat de Lleida organitza aquesta Jornada per a fomentar l’avenç científic, tecnològic, social, artístic i cultural de la nostra societat.

Els objectius són, d’una banda, incrementar les competències transversals en recerca, innovació i divulgació dels investigadors en formació de tots els Programes de Doctorat de la UdL; d’altra banda, impulsar la influència i el coneixement mutu entre la comunitat acadèmica i científica de la UdL. I finalment, desenvolupar una activitat formativa que permeti el progrés de la recerca dels investigadors en formació.

Uns 300 investigadors en formació van assistir a la Jornada de Doctorat 2021 que va tenir lloc el dia 28 d'abril, en format totalment virtual degut a la situació d'emergència sanitària del moment.

Inaugurada pel Mgfc. Sr. Jaume Puy Llorens, rector d'aquesta Universitat, i clausurada per la Sra. Olga Martin Belloso, que n'és vicerectora de Recerca i Transferència; va comptar amb dues conferències: la Dra. Neus Oliveras Jané, Doctora en Dret i professora de Dret Constitucional de la Universitat Rovira i Virgili, va parlar sobre la construcció dels estereotips de gènere i la seva perpetuació en la societat; i el Dr. Oriol Marimon Garrido, Doctor en Química Orgànica per la Universitat de Barcelona i co-fundador de Big Van Ciencia, va parlar de la situació actual de la divulgació de la ciència i sobre les noves aproximacions, formats innovadors i xarxes socials.

La Jornada també va oferir als doctorands l'oportunitat de participar als diferents espais d'invercanvi simultanis: "Què és el programa de mentories Iberus Connect?", "El Pla de Recerca i les activitats formatives: què, com i quan", "I després de tesi, què?" i "FAQS, respostes a les preguntes més freqüents", conduits per personal de l'Escola, els coordinadors dels diferents Programes de Doctorat que ofereix l'Escola i diverses persones de la UdL i del consorci Campus Iberus expertes en les matèries tractades a cada espai; on es van exposar i debatre temes d'especial interès pels investigadors en formació durant els seus estudis de Doctorat.

Previ a la clausura de la Jornada es van atorgar els PREMIS a les guanyadores dels concursos:

- Premi al millor pòster científic atorgat pel Comitè Científic de l'Escola: Sra. Miriam Fernández Calleja, del Programa de Doctorat en Ciència i Tecnologia Agrària i Alimentària

- Premi a millor pòster científic per votació dels investigadors en formació: Sra. Lucia Pinilla Latorre, del Programa de Doctorat en Salut

- Premi al Reel d' amb més likes: Sra. Alicia Romero Martínez, del Programa de Doctorat en Educació, Societat i Qualitat de Vida

A totes elles, la més sincera ENHORABONA!!!

Podeu veure els pòsters guanyadors aquí i el Reel guanyador aquí

L'equip directiu i la resta del personal de l'Escola de Doctorat agraeix molt sincerament la participació dels companys i companyes que van col·laborar en la organització i desenvolupament de Jornada, als participants als concursos  i a tots els investigadors en formació que hi van assistir

Enllaç a la notícia UdL

Facebook - Twitter - Instagram

JORNADA DE DOCTORAT 23 DE MARÇ DE 2019

Degut a la situació d'emergència sanitària a conseqüència de la pandèmia de la Covid-19 la Jornada prevista per l’any 2020 va haver de ser suspesa.

JORNADA DE DOCTORAT 19 D'ABRIL DE 2019

La direcció, la subdirecció i la resta del personal de l'Escola de Doctorat agraeix molt sincerament a tots els participants a la Jornada, especialment al Dr. Ramon Lopez de Mantaras, Director de l'Institut d'Investigació en Intel·ligència Artificial (IIIA-CSIC), per la seva conferència; al Sr. Jaume Puy Llorens, vicerector de Recerca, als membres de la Taula Rodona, als coordinadors dels diferents Programes de Doctorat i a la resta de membres de cadascuna de les comissions acadèmiques; als participants al concurs de pòsters i a les comunicacions orals, als doctorands voluntaris que van col·laborar desinteressadament en l'organització de la Jornada, així com a tots els doctorands assistents als diferents actes que es van fer durant la mateixa.

Galeria d'imatges

Darrera modificació: